De aantallen bezoekers nemen toe, de consument weet winkeliers en horeca in de Haarlemse binnenstad weer te vinden. Het Shopping weekeinde op vrijdag 1, zaterdag 2 en zondag 3 juli sluit daar op aan. Met het bewust gekozen thema It’s Showtime laat de binnenstad zien wat ze voor de bezoekers in huis heeft. Van gezellige horeca tot leuke winkels. Met veel activiteiten in de diverse straten. Fraai en creatief ingerichte etalages horen daar natuurlijk bij. Vandaar de oproep van Haarlem Centraal, de BIZ, de gemeente Haarlem en de organisatie aan alle ondernemers in de binnenstad hun etalage tijdens het Shopping Weekeinde extra feestelijk in te richten.

 

De winkels met de mooiste etalages maken kans op een Oscar. Locaties van de versierde etalages worden bovendien uitvoerig gepromoot op social media en in de pers. Er wordt een gerenommeerde jury samen gesteld die de mooiste etalage kiest. Meedoen is simpel. Richt de etalage dan minimaal één week voor het Haarlem Shoppingweekend en geef je vervolgens op via info@paintityellow.nl ter attentie van Milou Velde.