Door de coronacrisis kunnen veel ondernemers de huur van hun bedrijfspand niet meer betalen. Sommige huurders kwamen reeds met hun verhuurders tot een oplossing. Dat geldt helaas niet voor alle geschillen. Tijd voor een digitale bijeenkomst over dit onderwerp dus.
De gemeente Haarlem nodigt u daar graag voor uit.
Huurders en verhuurders in gesprek
Datum: woensdag 24 maart 2021
Tijd: 19.30-21.00 uur
Doel van de bijeenkomst:
Tijdens deze bijeenkomst delen huurders en verhuurders praktische tips over welke stappen genomen kunnen worden om tot goede huurafspraken te komen. Er zijn verschillende experts uit Haarlem die hun ervaringen komen delen. Daarnaast bestaat er volop gelegenheid om vragen te stellen aan deskundigen. Ook kijken we met elkaar wat ieders belang is en waarmee we elkaar kunnen helpen.
Programma:
19.30 uur Welkom
19.35 uur Voorstelrondje
20.00 uur In gesprek aan de hand van stellingen en vragen
21.00 uur Einde
Het programma wordt begeleid door Pascal Spijkerman van Stad & Co
Wilt u deelnemen? Stuur dan een mail naar avdburgh@haarlem.nl. U ontvangt een link waarmee u kunt deelnemen aan de bijeenkomst.
*Mocht u nu al vragen hebben, dan kunt u deze gelijk in uw aanmeldingsmail stellen.
Graag tot 24 maart!