Tip: Hulp bij winkelen op afspraak

Laat klanten zelf hun bezoek plannen

Coronamaatregelen zorgen ervoor dat iedere winkel twee klanten in een tijdslot per verdieping mag ontvangen. Met MijnWinkelmoment.nl laat je klanten zelf hun afspraken plannen. Zo kun jij je tijd besteden aan de klanten die zich in je winkel bevinden.

Met MijnWinkelmoment

  • Geef je aan op welke tijdstippen je klanten kunt ontvangen
  • Worden afspraken via e-mail aan je klant bevestigd
  • Heb je een eigen plan-pagina die je kunt delen via social media of je website
  • Houd je automatisch rekening met minimaal 4 uur tijd tussen plannen en afspraak
  • Krijg je een QR code om af te drukken, en te plakken op je winkelraam

Hoe het werkt

Je vult in wanneer je winkel open is voor klanten, en hoe lang elk bezoek mag duren. Zo kies je zelf of je tijdsloten van 10 minuten hanteert, of juist van een half uur. Ideaal om je klanten een private shopping-ervaring te bieden.

Het instellen kost je minder dan vijf minuten! Daarna krijg je een link naar je plan-pagina op MijnWinkelmoment. Deze link kun je opnemen op je website, of delen via je sociale media.  Wanneer je ingelogd bent zie je een overzicht van alle afspraken die klanten hebben gepland, per dag.

Direct aan de slag

Je kunt MijnWinkelmoment na registratie tien dagen kosteloos gebruiken, geheel vrijblijvend. Daarna kost het gebruik 19,99 euro exclusief BTW per maand. Je betaalt dat steeds vooraf, zodat je niet aan een abonnement vast zit.

Meer info:

https://www.mijnwinkelmoment.nl/