,

Vragen en antwoorden voor huurders en verhuurders

Door de coronacrisis kunnen veel ondernemers de huur van hun bedrijfspand niet meer betalen. Sommige huurders kwamen reeds met hun verhuurders tot een oplossing. Dat geldt helaas niet voor alle geschillen. Tijd voor een digitale bijeenkomst over dit onderwerp dus.

De gemeente Haarlem nodigt u daar graag voor uit.

 

Huurders en verhuurders in gesprek

Datum: woensdag 24 maart 2021

Tijd: 19.30-21.00 uur

 

Doel van de bijeenkomst:

Tijdens deze bijeenkomst delen huurders en verhuurders praktische tips over welke stappen genomen kunnen worden om tot goede huurafspraken te komen. Er zijn verschillende experts uit Haarlem die hun ervaringen komen  delen. Daarnaast bestaat er volop gelegenheid om vragen te stellen aan deskundigen. Ook kijken we met elkaar wat ieders belang is en waarmee we elkaar kunnen helpen.

 

Programma:

19.30 uur Welkom

19.35 uur Voorstelrondje

20.00 uur In gesprek aan de hand van stellingen en vragen

21.00 uur Einde

Het programma wordt begeleid door Pascal Spijkerman van Stad & Co

 

Wilt u deelnemen? Stuur dan een mail naar avdburgh@haarlem.nl. U ontvangt een link waarmee u kunt deelnemen aan de bijeenkomst.

 

*Mocht u nu al vragen hebben, dan kunt u deze gelijk in uw aanmeldingsmail stellen.

 

Graag tot 24 maart!